Els delegats de comunicació avancen en l’itinerari formatiu

16 diciembre 2020

Per Salesians Comunicació.

Més de 60 delegats locals de comunicació de les presències salesianes d’Espanya van participar durant el matí de dimecres 16 de desembre a la sessió formativa ‘Disseny i planificació de les Jornades de Portes Obertes’ en la qual han fet un recorregut pels diferents elements necessaris i que cal tenir en compte en una casa salesiana durant tot el curs però en concret per a les jornades de portes obertes. Elements relacionats amb l’essència del centre, el posicionament en el sector educatiu, la competència, els públics interns i externs, l’experiència de client o l’elecció de centre que junts tenen com a resultat la captació d’alumnes.

Quatre cases salesianes van ser el reflex de la feina que les Escoles Salesianes realitzen des de fa anys en relació a la captació d’alumnat. Salesians Alacant, Alcalá de Guadaíra, Huesca i Sarrià van explicitar les seves accions concretes per fidelitzar famílies, captar alumnes, realitzar entrevistes en línia o preparar tot un aparador per facilitar la resolució de dubtes a les noves famílies.

En la seva introducció Javier Valiente, delegat nacional de comunicació va destacar l’interès mostrat per les cases salesianes per millorar la comunicació amb l’objectiu principal d’aconseguir notorietat i posicionament. En aquesta ocasió ens centrem en una cosa fonamental que és el màrqueting i les relacions públiques centrant-ho en les Jornades de Portes Obertes.

«L’objectiu és que les famílies es comprometin amb nosaltres, matriculin en el cas de noves famílies o que ens recomanin en el cas de famílies antigues. Per això no necessitem més Likes sinó engagement (compromís) «va explicar l’equip de comunicació de Salesians d’Espanya i, a partir d’aquí, van donar claus i pautes de com aconseguir-ho.

Itinerari formatiu en comunicació

Aquesta sessió formativa, coordinada per les delegacions de Comunicació de la Inspectoria Maria Auxiliadora i la Inspectoria Santiago el Mayor, està immersa en l’Itinerari formatiu en comunicació proposat per al curs 2020-21 que va en línia amb els objectius inspectorials, en els quals s’insistia en la possibilitat d’ adaptar una proposta d’itineraris formatius en comunicació davant el nou escenari digital i en la necessitat d’avançar en estratègies conjuntes de comunicació.

La següent sessió formativa serà la Jornada de Comunicació el proper 24 de febrer que tindrà un format híbrid conjugant la presencialitat i la trobada en línia, de la qual els participants rebran aviat informació.

Totes les sesions es desenvolupen a través de Google Meet i són gravades per posar-les a disposició de tots els delegats de comunicació.

 

També et pot interessar …

Noticia

[deg_elastic_gallery gallery_ids="67731,67728,67721,67576,67626,67636,67637,67638,67647" _builder_version="4.14.5"...