Els administradors de les cases de la Inspectoria Maria Auxiliadora comparteixen orientacions de cara als pressupostos del 2021

30 octubre 2020

Per Salesians Comunicació

Durant els dies 20,21,22 i 28 d’octubre van tenir lloc les reunions on line dels administradors de les obres de la Inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora. Aquest any, com a principal novetat, es va dividir al total de participants en 7 grups que van ser convocats en diferents sessions temàtiques durant quatre sessions de treball.

Tot i que les orientacions que emmarquen els criteris per a l’elaboració d’aquests pressupostos es solen enviar als centres durant la segona setmana de novembre, en aquesta ocasió, donada la situació excepcional que s’està vivint i davant l’elevat nivell d’incertesa que existeix en els propis centres, s’ha vist oportú dedicar aquestes reunions a informar sobre les orientacions i criteris de fons sobre els quals s’han de realitzar els pressupostos per a l’any 2021.

També hi va haver ocasió de presentar una eina de gestió que s’ha elaborat internament, i en la qual es treballa des de principis d’any, que permetrà agilitzar el procés d’elaboració d’aquests pressupostos mantenint el nivell d’informació necessari per conèixer amb detall les seves característiques.

Cal recordar que el Directori Inspectorial i el procés de comptabilitat i pressupostos marca que abans del 15 de desembre de cada any hauran d’enviar els pressupostos als serveis inspectorials per a la posterior ratificació per l’Inspector i el seu Consell.

També et pot interessar …