18 mayo 2015


El divendres 8 de maig se celebrava a Zaragoza la segona edició del ‘Take up’, organitzat en CIEM Torre Delícies. Un any més aquest esdeveniment ha acullit a 60 joves, de cicles formatius i universitaris,  proposant cinc reptes per a millorar la vida de la ciutat. Aquest esdeveniment fomenta el debat i la creativitat dels alumnes, que assessorats per experts emprenedors, desenvolupen al llarg de la jornada una idea de negoci.

Vuit alumnes de Salesians Zaragoza de diferents cicles formatius de grau superior, van participar en aquest esdeveniment. Repartits en els diferents reptes, van tenir la possibilitat de desenvolupar una idea que poguera servir per a proposar millores en temes com l’energia, educació, cultura digital, o mobilitat.En finalitzar la vesprada, els diferents equips presentaven davant un jurat les seues idees.

L’equip del que formava part Diego Milian, de 1ºF, Grau Superior de Robòtica de Salesians Zaragoza, va guanyar amb el projecte "Feeling"; una app amb la qual pretenen que segons l’estat d’ànim de cada persona, aquesta puga conèixer quin és el lloc de Saragossa més idoni al que es pot dirigir.

Diego Milián, juntament amb els seus cinc companys d’equip, rebrà sis mesos de formació gratuïta en el programa Birdy del Centro de Incubación Empresarial de Zaragoza, i un viatge sorpresa per part de Central de Reserves.

‘Take up’ és un esdeveniment organitzat per l’Ajuntament de Saragossa per a fomentar l’esperit emprenedor en els joves que ha ideat i produït l’empresa Init, gestora del major nombre d’incubadores d’emprenedors a Espanya.

També et pot interessar …