Els delegats de comunicació uneixen forces per a un millor servei al client

19 noviembre 2021

Més d’una cinquantena de delegats de comunicació local de les presències salesianes de la Inspectoria de Maria Auxiliadora van participar durant el matí del dijous 18 de novembre, en la segona sessió formativa amb l’objectiu d’aprofundir en l’optimització de la gestió de les ressenyes, l’acompanyament i l’atenció digital dels usuaris.

Entre els aspectes tractats, es va destacar la importància del màrqueting digital com un dels vehicles que avui té més rellevància per promocionar productes i serveis, ja que és un dels millors mitjans pels quals les presències educatives i les entitats socials poden utilitzar per crear vincles amb el públic visitant dels principals perfils. A partir d’aquí les ressenyes són els comentaris que el navegador ofereix quan adquireix/comparteix/gaudeix d’un producte o servei.

«Si apliquem la definició de revisió en l’àmbit de la digitalització d’una presència salesiana podem dir que és l’avaluació o comentari que un destinatari deixa sobre un producte o servei que oferim. De vegades tenen un efecte molt potent en el comportament dels usuaris que els llegeixen. Al cap i a la fi, són com el boca a boca, o les recomanacions que un amic, familiar o conegut ens dona sobre un producte o servei, només que són persones desconegudes. Aquest vincle és la necessitat de poder comunicar el que pensava, valorar la qualitat, el tractament. En definitiva, si no parles de la teva empresa a internet, no existeixes», va compartir inicialment Carlos Martín, delegat provincial de Comunicació, des de les diferents claus en què es va humanitzar tot el procés.

També va tenir l’oportunitat d’identificar els diferents tipus de públics i ressenyes, protocol·litzar les respostes, conèixer els avantatges de la bona feina de les mateixes, a més de fer un passeig per l’apartat de preguntes i ressenyes més freqüents sobre Google Business, Youtube i les xarxes del grup META (Facebook i Instagram) de la mà de José Luis García i Antonino Gómez.

Aquesta

sessió formativa, coordinada per la delegació de Comunicació de la Inspectoria de Maria Auxiliadora i oberta a les presències i entitats de la Província de Santiago El Major, està immersa en l’Itinerari Formatiu en comunicació proposat per al curs 2021-22 que està en línia amb els objectius provincials, que insistien en la possibilitat de consolidar la competència en comunicació oferint experiències significatives adaptades a  responsables, educadors i destinataris amb sessions de formació presencial i en línia, dins de les propostes de formació contínua de les delegacions, entorns i serveis provincials, per donar resposta a les necessitats teòriques i tècniques. La propera sessió d’entrenament prevista per a aquest primer trimestre serà el 14 de desembre i tractarà sobre planificació i mesurament amb ‘Metricool’. Totes les sessions es realitzen a través de Google Meet i es gravaran per posar-les a disposició de tots els delegats de comunicació.

Coneix tots els detalls sobre comunicació a la Inspectoria salesiana de Maria Auxiliadora

També et pot interessar …