15 enero 2016

La presència salesiana en els patis digitals serà el tema de la II Jornada Salesiana de Comunicació que tindrà lloc a la seu inspectorial dels Salesians a Madrid (C / Marqués de la Valdavia, 2) el proper dissabte 13 de febrer.
 
En línia amb la petició realitzada pel Papa Francesc a la carta escrita als Salesians amb motiu del Bicentenari del naixement de Sant Joan Bosco, amb la tasca d’"educar segons l’antropologia cristiana en el llenguatge dels nous mitjans de comunicació i de les xarxes socials, que plasma en profunditat els codis culturals dels joves, i per tant, la visió de la realitat humana i religiosa ", s’ha organitzat una nova jornada formativa oberta a responsables de comunicació i educadors dels centres salesians de tot Espanya , per reflexionar sobre la posició davant els nous patis digitals
 
Gràcies al treball de les delegacions de Comunicació de les Inspectories d’Espanya es durà a terme una nova edició que comptarà amb la presència del salesià Filiberto González, Conseller General per a la Comunicació Social. Entre els temes que es treballaran es troben "Xarxes socials i Sistema Preventiu. Reptes per a la pastoral de la nostra presència a les xarxes", a càrrec del salesià Javier Valiente, Delegat de Comunicació, i "Aspectes legals relacionats amb la nostra presència a les Xarxes" , a càrrec de Miguel Àngel Davara, Advocat, expert en dret a Internet.
 
A la tarda, com a complement a la feina matinal, tindrà lloc un espai de construcció de bones pràctiques de la mà de Carlos Martín, periodista i Social Media Manager de la Inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora, per aprofundir sobre "Com ser presents com a salesians en el pati digital? Caminant per l’elaboració del manual sobre la presència digital dels Salesians ".

La jornada, que es podrà seguir en xarxes socials al hashtag #PatioDigital, és gratuïta per a tots aquells que vulguin participar. Per formalitzar l’assistència s’haurà de confirmar la plaça al correu prensa@salesianos.es.
 
Aquesta nova jornada recull el testimoni al tema plantejat durant la primera jornada celebrada el passat any en col·laboració de l’Institut per a la Competència digital, on es va aprofundir sobre Màrqueting educatiu, xarxes socials i innovació educativa costat de més de 200 participants de diferents punts de la geografia espanyola. 
 

També et pot interessar …