{"id":28922,"date":"2015-01-19T00:00:00","date_gmt":"2015-01-19T00:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/salesianos.edu\/?p=28922"},"modified":"2015-01-19T00:00:00","modified_gmt":"2015-01-19T00:00:00","slug":"28922-2","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.salesians.cat\/28922-2\/","title":{"rendered":""},"content":{"rendered":"
La presència salesiana de Las Palmas ha acollit aquest passat dissabte la Trobada de delegats de comunicació social de Canàries responent així a la invitació cursada per la Delegació inspectorial en el marc de la seua programació anual. <\/span><\/span><\/p>\n Josep Lluís Burguera, com a delegat, va agrair l’esforç realitzat pels participants i va exposar de manera esquemàtica el Pla estratègic per al trienni 2014- 2017 i la Programació d’aquest curs. Els representants de les presències salesianes de Las Palmas, La Orotava i La Cuesta van posar en comú les seues iniciatives en comunicació sobretot en les xarxes socials, i el delegat els va animar a estar presents en l’opinió pública insular aprofitant les oportunitats en emissores i periòdics.<\/span><\/span><\/p>\n "Ha sigut una excel·lent presa de contacte amb la rica realitat comunicativa que els salesians duem a terme en aquesta part de la inspectoria", va assegurar el delegat.<\/span><\/span><\/p>\n La pròxima trobada tindrà lloc a Sevilla el 24 de gener i reunirà als delegats de comunicació d’Andalusia i Extremadura. <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" La presència salesiana de Las Palmas ha acollit aquest passat dissabte la Trobada de delegats de comunicació social de Canàries responent així a la invitació cursada per la Delegació inspectorial en el marc de la seua programació anual. Josep Lluís Burguera, com a delegat, va agrair l’esforç realitzat pels participants i va exposar de manera […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":28923,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","footnotes":""},"categories":[246],"tags":[],"yoast_head":"\n
El delegat va subratllar la necessitat de coordinar la comunicació social i digital per a estar presents amb eficàcia en el món dels joves i de l’opinió pública i fer-ho d’una manera actual i significativa.
L’adopció progressiva de la nova imatge corporativa de la inspectoria a nivell local va ser un dels temes que més interès va suscitar i tots van reconèixer la importància de comptar amb una imatge de marca unitària.<\/span><\/span><\/p>\n
<\/span><\/span><\/p>\n